mad-- lyst brød/ boller og 3 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. april 2011

lounika

hej piger..

når man er 3 år og faktisk ikke rigtig vil spise noget ud over boller med smør.. mad pakken kommer tit hel med hjem fra børnehaven. og aftens mad er ikke et hit særlig tit..

er det så oki eller ej  at få en bolle eller skal man så bare ikke have noget?

har  prøvet alt i den mad pakke men der spises kun få bider..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

SD21

Altså, jeg er ikke tilhænger af alt det hvide brød, men på den anden side, så er vi et af de eneste lande der spiser rugbrød ! Det er jo faktisk ikke normalt med alt det rugbrød

Har du prøvet at bage bollerne selv og så evt. tilsætte noget grahamsmel eller lign. så det ikke er helt hvidt ?

Anmeld

2. april 2011

Nalle

Vi har en datter der ikke altid har gidet hendes aftensmad, men heller ville have en bolle om eftermiddagen, det sagde SP at det skulle vi endelig bare give hende, så længe hun fik noget og spise

Anmeld

2. april 2011

jlp90

lounika skriver:

hej piger..

når man er 3 år og faktisk ikke rigtig vil spise noget ud over boller med smør.. mad pakken kommer tit hel med hjem fra børnehaven. og aftens mad er ikke et hit særlig tit..

er det så oki eller ej  at få en bolle eller skal man så bare ikke have noget?

har  prøvet alt i den mad pakke men der spises kun få bider..

pågen har lavet noget hvidt brød der stadig indeholder ligeså mange fibre som f.eks. rugbrød. Måske dette kunne lokkes i ham. Har ikke lige nogle råd ang. det at han kun vil have boller. Dog skal det siges at min lillebror levede at hvidt brød da han var barn og til dels stadig gør det og han er 18 år, så måske cirklen skal brydes nu? min bror har vist tit problemer med maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.