Afsted til vagtlægen igen igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Dictes mor

Så er det afsted til vagtlægen igen med et styks meget syg Dicte med næsten 41 i feber. Æv altså!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Så er det afsted til vagtlægen igen med et styks meget syg Dicte med næsten 41 i feber. Æv altså!

åh nej!!!!!!

jeg håber hun snart er rask!

Anmeld

2. april 2011

<3

God bedring med den lille!!!

Anmeld

2. april 2011

TbCp

Øv øv... det lyder godt nok vildt med så høj feber

God bedring med hende!

Anmeld

2. april 2011

anna-jonas

Hold da op................høj feber ellers. Husk at klæde hende af, og tilbyde hende masser af væske............gerne saft, juice eller what ever.

Håber snart at det lille myr kommer på højkant igen.

Anmeld

2. april 2011

oo

åh nej jeg håber det går bedre nu...tre timer senere?

Anmeld

2. april 2011

Dictes mor

Jeg havde klædt Dicte godt af lige inden vi tog afsted, så hun kunne køle, givet hende en børnepanodil og en masse af drikke. Og så kunne vi ellers sidde og vente i over to timer, og Dicte fik det bedre og bedre, og da vi kom til var feberen væk, og det er den stadig og Dicte er glad og tilfreds igen. Det er helt vildt mystisk! Lægen kunne heller ikke forklare det.

Anmeld

2. april 2011

oo

Dictes mor skriver:

Jeg havde klædt Dicte godt af lige inden vi tog afsted, så hun kunne køle, givet hende en børnepanodil og en masse af drikke. Og så kunne vi ellers sidde og vente i over to timer, og Dicte fik det bedre og bedre, og da vi kom til var feberen væk, og det er den stadig og Dicte er glad og tilfreds igen. Det er helt vildt mystisk! Lægen kunne heller ikke forklare det.

meget mystisk! men godt hvis det fortsætter. kan det være det bar elige var sådan "det allersidste feber" der skulle ud af kroppen?? (jeg ved jo intet om små børn og sygdom, så derfor spørger jeg)

Anmeld

2. april 2011

Dictes mor

Tjuhl skriver:

meget mystisk! men godt hvis det fortsætter. kan det være det bar elige var sådan "det allersidste feber" der skulle ud af kroppen?? (jeg ved jo intet om små børn og sygdom, så derfor spørger jeg)

Jeg ved det ikke, hun havde feber igen, da hun kom i seng, så jeg tror egentlig at det "bare" var børnepanodilen.

Anmeld

3. april 2011

Ni-ko-li-ne

Var det vagtlægens "ordre" at give panodil inden i kom? For det er jo den der har kvikket hende op og slået feberen ned... Og hvis man læser på lægevagtens hjemmeside "råd til syge børn" så skal man jo reagere, som i gjorde, når et barn får høj feber kort efter et andet sygdomsforløb med feber... Camilla, hvis det fortsætter idag så ring igen og se om ikke de vil tá Dictes infektionstal, det er et micro prik i fingeren og slet ikke slemt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.