Dad camp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

A&F

Forstår heller ikke hvorfor man får et barn med sådan typer mænd.! De er dybt uansvarlige, uærlige og er ikke et forhold værdigt.

Har virkelig ondt af de kvinder, og det er desværre en realitet, der er mange der lever i den slags forhold, og overlader kvinden alene med graviditeten og barnet, imens mændende er ude at hygge sig og handle uansvarligt. Tror aldrig at tilliden kan genopbygges igen for de her personer i Dad Camp.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Anitta Kristiansen

A&F skriver:

Forstår heller ikke hvorfor man får et barn med sådan typer mænd.! De er dybt uansvarlige, uærlige og er ikke et forhold værdigt.

Har virkelig ondt af de kvinder, og det er desværre en realitet, der er mange der lever i den slags forhold, og overlader kvinden alene med graviditeten og barnet, imens mændende er ude at hygge sig og handle uansvarligt. Tror aldrig at tilliden kan genopbygges igen for de her personer i Dad Camp.!

nej men det er jo sådan det ser ud for rigtigt mange. desværre.

jeg var sammen med en som elskede sin computer, og byture i weekend, og sagde det var nok til sidst, for det synes jeg er for meget med et barn. men de kan ændre sig, jeg tror bare ikke de to her der gjorde det, jeg tror ikke de kan, men måske de andre. men jeg ved det virkelig ikke. det er godt nok slemt det der. 

Anmeld

2. april 2011

A&F

Anitta Kristiansen skriver:

nej men det er jo sådan det ser ud for rigtigt mange. desværre.

jeg var sammen med en som elskede sin computer, og byture i weekend, og sagde det var nok til sidst, for det synes jeg er for meget med et barn. men de kan ændre sig, jeg tror bare ikke de to her der gjorde det, jeg tror ikke de kan, men måske de andre. men jeg ved det virkelig ikke. det er godt nok slemt det der. 

Ja selvfølgelig er der nogen der ændrer sig, helt sikkert. Det tager jeg hatten af for. Det er så op til kvinden om hun vil kunne slippe sin tvivl fremover og lære at leve med den, eller helt vælge at gå fra ham.

Anmeld

2. april 2011

Anitta Kristiansen

A&F skriver:

Ja selvfølgelig er der nogen der ændrer sig, helt sikkert. Det tager jeg hatten af for. Det er så op til kvinden om hun vil kunne slippe sin tvivl fremover og lære at leve med den, eller helt vælge at gå fra ham.

men det med utro man vil altid gå i frygten. ved min veninde hele tiden er bange, og forstår ikke hun er smuttet, for ham, men kan se at han er den som vil gøre det igen, de har så ikke børn så er altid noget. men hun er jo i frygt hele tiden. og sådan burde det jo ikke være. men ja er jo op til kvindenden om hun vil tro på om han er færdig med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.