Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja har nu spurgt en del hvornår de begyndte og mærke liv, jeg er idag 18+0 og jeg har stadig ikke mærket liv, bliver en smule urolig? hvornår er det mest normalt at mærke?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LeaSchmidt skriver: Ja har nu spurgt en del hvornår de begyndte og mærke liv, jeg er idag 18+0 og jeg har stadig ikke mærket liv, bliver en smule urolig? hvornår er det mest normalt at mærke?
Førstegangsgravide siger man sådan i snit mellem uge 17-20, så du har stadig rigeligt med tid
Secrets skriver: Førstegangsgravide siger man sådan i snit mellem uge 17-20, så du har stadig rigeligt med tid
tusind tusind tak, blev bare helt nervøs.
Jeg var i uge 20 da jeg mærkede noget . Et par dage inden MD, min moderkage lå foran
PsychedeliC skriver: Jeg var i uge 20 da jeg mærkede noget . Et par dage inden MD, min moderkage lå foran
Okay så jeg har tid endnu, skal en moderkage ikke ligge foran da?
LeaSchmidt skriver: Okay så jeg har tid endnu, skal en moderkage ikke ligge foran da?
Nej det er forskelligt, den kan også ligge ind af men den må helst ikke ligge i bunden
Jeg lavede denne afstemning for lidt siden, den giver et lille overblik!
https://www.baby.dk/debat/98600pi1/graviditet/hvornaar-maerkede-du-liv-afstemning.aspx
PsychedeliC skriver: Nej det er forskelligt, den kan også ligge ind af men den må helst ikke ligge i bunden
Nårh okay på den måde. men tusind tak for dit svar,
Lotus86 skriver: Jeg var 19+ noget før jeg mærkede det mindste, så du skal ikke være bekymret
Jeg var 19+ noget før jeg mærkede det mindste, så du skal ikke være bekymret
Okay tusind tak, pyha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128