Leverings post på en lørdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Tina&Laura

Jeg har bestilt noget over nettet med lørdags levering på - er der nogen der ved hvornår på dagen det bliver leveret?

Jeg kan følge med på postdanmark og se hvor min pakke er og kan se at den igår aftes ved 21tiden er ankommet til københavns postcenter.

Jeg bor i Kolding - når den overhovedet frem idag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

MissGeoh

Den er blevet fragtet til jylland i nat.. Du skal nok nå at få den i dag smukke.

Anmeld

2. april 2011

Halbschön

Tina&Daniel skriver:

Jeg har bestilt noget over nettet med lørdags levering på - er der nogen der ved hvornår på dagen det bliver leveret?

Jeg kan følge med på postdanmark og se hvor min pakke er og kan se at den igår aftes ved 21tiden er ankommet til københavns postcenter.

Hvis det er en pakke kommer den først mandag... Medmindre du har betalt for en lørdagslevering.. Inden den kommer til Kolding skal den en tur til fordelingen i taulov

Anmeld

2. april 2011

Jakob'sMor

Er det den eneste registering på pakken? Ikke noget andet her til morgen? Hvis den kommer i dag, men jeg at det er med levering inden 12. Håber du får den

Anmeld

2. april 2011

Tina&Laura

Jakob'sMor skriver:

Er det den eneste registering på pakken? Ikke noget andet her til morgen? Hvis den kommer i dag, men jeg at det er med levering inden 12. Håber du får den

1. april 2011 16:46 Modtaget af Post Danmark 3251 Gilleleje Postbutik
1. april 2011 20:18 Ankommet til 900 Københavns Postcenter

Jeg har bestilt med lørdagslevering ja.

Anmeld

2. april 2011

Halbschön

Tina&Daniel skriver:

Hmm den burde være kommet til taulov tidligt i morges...

Anmeld

2. april 2011

Halbschön

R&N skriver:

Hmm den burde være kommet til taulov tidligt i morges...

Inden kl 12 står der på deres hjemmeside...

Anmeld

2. april 2011

Jakob'sMor

Tina&Daniel skriver:

Så skal du have den i dag. Mit bud er at de har glemt at scanne den i Kolding - ikke en undskyldning. Men inden 12 som sagt. Men de har nok arbejdstid til kl 15, så det kan godt være den kommer sener jo.

Er der noget spændende til pigen?

Anmeld

2. april 2011

Tina&Laura

Jakob'sMor skriver:

Så skal du have den i dag. Mit bud er at de har glemt at scanne den i Kolding - ikke en undskyldning. Men inden 12 som sagt. Men de har nok arbejdstid til kl 15, så det kan godt være den kommer sener jo.

Er der noget spændende til pigen?

Det håber jeg. Ellers går det nok.
Nej jeg har fået farvet hår og har derfor købt nogle nye extensions - ville gerne have dem til i aften da mor og far skal i BYEN  .. 

Anmeld

2. april 2011

Tina&Laura

R&N skriver:

Inden kl 12 står der på deres hjemmeside...

Okay - jeg håber i hvertfald at det kommer idag. Ellers er det lidt surt at have betalt ekstra for lørdagslevering jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.