Sandaler til børnene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. april 2011

wamse

Har i købt sandalerne til i år, eller er i ved at overveje, hvilke sandaler jeres børn skal have?

Lærke plejer at få ecco, for de passer så godt til hendes fod, som er lang og smal, og så synes jeg at de har en rigtig god bund. Mon der findes findes et alternativ, som måske ikke er så dyr som Ecco? Hvilke sandaler har i gode erfaringer med?

Jeg regner med at købe sandaler, når der kommer børnepenge d. 20/4. 

Jeg har fundet disse Ecco sandaler, som det måske bliver:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

slettet_7530

jeg har ikke overvejet sandaler endnu overhovdet, men Alberte havde dem der sidste år og to andre par fra naturino som var lukket i hælen

Anmeld

2. april 2011

LotteGabriella

Daniella har en fod lige sådan og hun havde Primigi sidste år, men de er desværre ikke billigere end Ecco. Det er de 2 eneste mærker der sidder godt på hendes fod, så der er ingen anden udvej for os, desværre

Anmeld

2. april 2011

Tip!

Jeg har købt Ecco sandaler til søn.. Hans sandaler sidste år var ecco, vinterstøvler ecco og så er hans sandaler da også det i år

Fik af vide af ekspedienten da jeg købte hans sko at den 20 ville der ikke være flere tilbage.. så jeg skyndte mig at købe til ham.

Hans er lukkede i snuden, da han er i den alder, hvor vi bremser med fødderne

Anmeld

2. april 2011

chael

wamse skriver:

Har i købt sandalerne til i år, eller er i ved at overveje, hvilke sandaler jeres børn skal have?

Lærke plejer at få ecco, for de passer så godt til hendes fod, som er lang og smal, og så synes jeg at de har en rigtig god bund. Mon der findes findes et alternativ, som måske ikke er så dyr som Ecco? Hvilke sandaler har i gode erfaringer med?

Jeg regner med at købe sandaler, når der kommer børnepenge d. 20/4. 

Jeg har fundet disse Ecco sandaler, som det måske bliver:

Min datter har også en meget lang og smal fod, som absolut passer de færreste sandaler.

Så deter altid et gedemarked hvert år, at finde sandaler til hende

Begge unger har fået ecco sandaler, som de gør hvert år.

Min søn med lukket snude, da han "kun" er 2 år, orange indvendigt og blå udenpå og min datter samme model som du har på billedet, bare i sølv, med pink streger på.

Man går aldrig fejl af ecco. Var selv på "jagt" efter et billigere alternativ, men jeg synes ikke jeg kunne finde noget jeg synes var passende.

Så, ja her er er købt og betalt

*Camilla 14+3

Anmeld

2. april 2011

De3Guldklumper

her har begge unger også fået ecco - igen, igen.. Simpelhen det eneste som bare sidder som det skal HVER gang..

Vi købte sandaler for 14 dage siden og der var run på.. Man skal være hurtig ude hvis man gerne vil have valg muligheder og størrelserne er hjemme så her tør jeg ikke vente så længe da jeg ved at de ikek bare kan passe hvad som helst..

Anmeld

2. april 2011

LotteGabriella

Hej igen

Har lige været ude og købe sandaler.

Det er lige før at jeg tror at det er samme model, som dem du overvejer, bare en anden farve

pøj pøl med jagten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2011

Maddox

Jeg er stor fan af Ecco børneskoene, da de bare sidder perfekt på de fleste børns fødder. Og så er kvaliteten jo helt i top!

Så her bliver det også Ecco til begge børn

Arbejder i en skobutik og har lagt dem til side, men datteren må jo hellere selv komme med ned og godkende. Man har jo absolut sin egen mening, når man er 7 år

Men regner med det bliver de her til min søn:

URBAN SAFARI KIDS

Og de her til min datter (enten i sølv eller sort):

GIRLS LOTUS SANDALGIRLS LOTUS SANDAL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.