Brio Sing Sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.340 visninger
17 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

brio Sing klapvogn sælges. Den har forstykke med som jeg selv har fået syet i sin tid. + Regnslag kom med et bud.

Jeg har også Brio Auto Stol med base begge dele er virkelig velholdt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

morNov2010

Aisha skriver:

brio Sing klapvogn sælges. Den har forstykke med som jeg selv har fået syet i sin tid. + Regnslag kom med et bud.

Hvor gammel er den? Hvor i landet bor du?

Anmeld

2. april 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
morNov2010 skriver:

Hvor gammel er den? Hvor i landet bor du?

Jeg bor i Århus. Den er brugt i 1 år, men det kan man ikke se på den. Jeg har også auto stolen og basen som også skal sælges. der er næsten ingen brugs tegn på dem.

Anmeld

2. april 2011

morNov2010

Aisha skriver:

Jeg bor i Århus. Den er brugt i 1 år, men det kan man ikke se på den. Jeg har også auto stolen og basen som også skal sælges. der er næsten ingen brugs tegn på dem.

Nu ved jeg ikke hvad den koster fra ny, men har du en mindstepris?

Anmeld

2. april 2011

LinLin

Aisha skriver:

Hvordan sidder det der forstykke fast??? Har nemlig sådan en vogn - og er i øvrigt rigtigt glad for den! - men mangler liiiige sådan et til blæsende forårs- og sommerdage

Anmeld

2. april 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
morNov2010 skriver:

Nu ved jeg ikke hvad den koster fra ny, men har du en mindstepris?

Det kommer an på hvor du køber den. Du kan sagtens finde en ny til 2500. Uden regnslag og forstykke. Min minste pris er 1400.

Anmeld

2. april 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
DAs mor skriver:

Hvordan sidder det der forstykke fast??? Har nemlig sådan en vogn - og er i øvrigt rigtigt glad for den! - men mangler liiiige sådan et til blæsende forårs- og sommerdage

Hej. Den sidder fast via velkro, jeg tror det staves sådan Svært at forklare men jeg synes du skal få syet en bare ring til stedet du har købt klapvognen af. Jeg har haft meget glæde af min.

Anmeld

2. april 2011

LinLin

Aisha skriver:

Hej. Den sidder fast via velkro, jeg tror det staves sådan Svært at forklare men jeg synes du skal få syet en bare ring til stedet du har købt klapvognen af. Jeg har haft meget glæde af min.

Anmeld

2. april 2011

LinLin

Aisha skriver:

Det kommer an på hvor du køber den. Du kan sagtens finde en ny til 2500. Uden regnslag og forstykke. Min minste pris er 1400.

Regnslaget fulgte da med min, men jeg købte et andet - det stank nemlig helt vildt 

Anmeld

2. april 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
DAs mor skriver:

Regnslaget fulgte da med min, men jeg købte et andet - det stank nemlig helt vildt 

Min den stinker også!!! jeg har også prøver at lufte den osv. Men har opgivet det. Regnslaget er den eneste minus ved min klapvogn. Alt andet er rigtig fint. Har lige fået et bud ved Dba håber den bliver solgt snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.