Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: ja - jeg overvejer lige at købe et sæt (hummel nattøj) og en trøje..ved du hvad 10% er af 350? er total blank til matematik..
ja - jeg overvejer lige at købe et sæt (hummel nattøj) og en trøje..ved du hvad 10% er af 350? er total blank til matematik..
35
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baby-støv skriver: rigtig fedt....
rigtig fedt....
weeeeeeeeeeeeee
Loa skriver: 35
Prisen er så 315kr
Loa skriver: Jamen moren kunne ikke vente, så nu er der en lææææækker pakke tøj på vej til lillepigen Tak
Jamen moren kunne ikke vente, så nu er der en lææææækker pakke tøj på vej til lillepigen Tak
Dejligt og du huskede at skrive twinboys i kommentar feltet
CamillaRH skriver: hehetak skal du ha' så kan det vidst ikke betale sig kun at tag nat tøjet..
hehetak skal du ha' så kan det vidst ikke betale sig kun at tag nat tøjet..
Jo mere du handler jo mere føler man man sparer....
Ja det kan vi godt sige...
lyder godt, for der er 3 par bukser jeg gerne vil ha til hende
LenaJohansen skriver: kyder godt, for der er 3 par bukser jeg gerne vil ha til hende
kyder godt, for der er 3 par bukser jeg gerne vil ha til hende
Men husk det er jo ikke sikkert at hun har dem til den tid... der er allerede mange der har benyttet sig at købe billigt tøj til deres pus
twinboys skriver: Men husk det er jo ikke sikkert at hun har dem til den tid... der er allerede mange der har benyttet sig at købe billigt tøj til deres pus
håber hun har dem næste måned.. for har lige i barnedåb denne måned så pengene er små
LenaJohansen skriver: håber hun har dem næste måned.. for har lige i barnedåb denne måned så pengene er små
Vi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128