Hjælp! Bryllupsgave til 30 års bryllupsdag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.351 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Anonym trådstarter

Er lige ano da jeg har familie herinde..

Mine svigerforældre har snart bryllupsdag og vi vil jo gerne give dem den ultimative gave... Men hvad? Hvad giver man når det er bryllupsdag. Altså de holder ikke noget, men har inviteret os forbi.

Please hjælp, er fuldstændig blank for ideer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

spj

Anonym skriver:

Mine svigerforældre har snart bryllupsdag og vi vil jo gerne give dem den ultimative gave... Men hvad? Hvad giver man når det er bryllupsdag. Altså de holder ikke noget, men har inviteret os forbi.

Da mine forældre havde 30 års bryllupsdag fik de et forlænget weekendophold til Bornholm med alt betalt, af deres 3 børn. Det blev de så glade for.

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

spj skriver:

Da mine forældre havde 30 års bryllupsdag fik de et forlænget weekendophold til Bornholm med alt betalt, af deres 3 børn. Det blev de så glade for.

Puha.. det lyder dyrt?

Anmeld

1. april 2011

spj

Tror vi gav 2000 hver, så 6000 i alt. Men det skulle også være noget særligt. De har altid gjort så meget for os. Vi havde jo også vidst det et helt år, så vi kunne jo nå at spare op. Min mor blev helt rørt over gaven. Det var så godt ;-)

Vi har også engang givet dem et slotsophold. Mener det var billigere. Ellers er der jo også en masse kroer rundt om i landet. Det er vidst ikke så dyrt. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilket prisleje i ligger på?

Anmeld

1. april 2011

tymini

Hop en tur i kageklubben herinde og få en til at lave en rigtig fin festkage til dem

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

spj skriver:

Tror vi gav 2000 hver, så 6000 i alt. Men det skulle også være noget særligt. De har altid gjort så meget for os. Vi havde jo også vidst det et helt år, så vi kunne jo nå at spare op. Min mor blev helt rørt over gaven. Det var så godt ;-)

Vi har også engang givet dem et slotsophold. Mener det var billigere. Ellers er der jo også en masse kroer rundt om i landet. Det er vidst ikke så dyrt. Men nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilket prisleje i ligger på?

Puha.. jamen kæresten og jeg er på su og kontanthjælp.. Så maks 2.000 tænker jeg. Selvom han gjorde øjne da jeg sagde 1000 hehe

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

spj skriver:

Puha.. jamen kæresten og jeg er på su og kontanthjælp.. Så maks 2.000 tænker jeg. Selvom han gjorde øjne da jeg sagde 1000 hehe

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

ØV! Kom til at tænke på et ophold på Comwell, men da de også har hunde de jo så ikke kan have med, går den desværre heller ikke

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

tymini skriver:

Hop en tur i kageklubben herinde og få en til at lave en rigtig fin festkage til dem

Det var ellers en sød tanke, skal dog have kagen med igennem 1 bus, 2 tog og en gåtur, med klapvogn og lille hund...

Anmeld

1. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvad med at slå jer sammen i familien og give dem et weekendophold for 2???

Det gjorde vi til en af mine forældres runde bryllupsdage..og det var en kanon succes.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.