Jeg havde fødselsdag igår, mig og manden hygger hele dagen mens den lille er i vuggestue (hun er 16 måneder) da vi henter hende har hun tegnet den fineste tegning og en af pædagogerne har skrevet tillykke med fødselsdagen mor på den. Det er den første fødselsdagsgave jeg får som hun har lavet og glædede mig sådan til at få hængt den op.
Så kan jeg idag ikke forstå hvor den er blevet af og spørger min kæreste da han havde den sidst, og han mener vist nok han ved et uheld er kommet til at smide den ud sammen med den pose den lå i på vejen hjem!! WHAT!!!!!!!!!! smidt den ud????????
Nu ahr han skrevet til vores varmemester om vi ka få adgang til skralde rummet og finde posen, det burde ikke være så svært. vi har skakt og en til hver opgang.
Jeg prøver så at forklare ham at den tegning var vigtig for mig og han svarer så med at han jo bare kan få hende til at skrive en ny.. Han kan slet ikke se hvorfor jeg ikke vil have en ny.. Det var jo ikke det faktum at det var en tegning dem får vi sikkert mange af i fremtiden, det er det faktum at det aldrig bliver DEN tegning.
Og jeg ved jo godt han ikke har gjort det med vilje men jeg er altså stadig sur, skuffet og MEGA ked af det!!!
Anmeld