min lille kunstner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Caroline86

Ja, så har Laura lavet sit første kunstværk. I hvert fald herhjemme, ved ikke om hun tegner i vuggeren...

Hun ramte ikke ved siden af papiret en eneste gang (hvilket jeg synes er ret flot) og hun forsøgte ikke at spise blyanterne.. hun havde helt styr på hvad der skulle ske efter hun så mig tegne lidt på mit papir

Men her er resultatet! Det bliver mange penge værd en dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

ønskebørn74

Caroline86 skriver:

Ja, så har Laura lavet sit første kunstværk. I hvert fald herhjemme, ved ikke om hun tegner i vuggeren...

Hun ramte ikke ved siden af papiret en eneste gang (hvilket jeg synes er ret flot) og hun forsøgte ikke at spise blyanterne.. hun havde helt styr på hvad der skulle ske efter hun så mig tegne lidt på mit papir

Ej hvor fiiint... Den skal i glas og ramme!!!

Lene

Anmeld

1. april 2011

Caroline86

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor fiiint... Den skal i glas og ramme!!!

Lene

jaaah, er den ikke flot?

Den er til morfar.. han har fået en meget slem omgang herre-syge, så han er døden nær

Anmeld

1. april 2011

NinaNymannMadsen

hvor er det bare fint. hvor er hun da bare dygtig til at tegne

Anmeld

1. april 2011

Koen.

hvor er den fin, hun er dygtig Laura pigen herhjemme kan Lærke os bruge meget tid på at tegne, præcis som sin moar

Anmeld

1. april 2011

Pige2009

Caroline86 skriver:

Hun er en ren lille Picasso

Anmeld

1. april 2011

Maise

haha så fint.

Clara er også blevet helt tosset med at tegne, men hun vil meget gerne tegne ud over papiret og krølle papiret og æde blyanten.

også et lille billed af den forårsglade trunte jeg tog på en 2 timer lang naturtur idag. godnat kl. 18.30 -hurra for mor og far.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2011

Caroline86

Maise skriver:

haha så fint.

Clara er også blevet helt tosset med at tegne, men hun vil meget gerne tegne ud over papiret og krølle papiret og æde blyanten.

også et lille billed af den forårsglade trunte jeg tog på en 2 timer lang naturtur idag. godnat kl. 18.30 -hurra for mor og far.

iiihhh, de bukser har Laura også hæhæ!

Dem er vi glade for! lyder da skønt med sådan en tur! Vi skal også ud og opleve i morgen! bliver skøøøønt!

Anmeld

1. april 2011

Maise

Caroline86 skriver:

iiihhh, de bukser har Laura også hæhæ!

Dem er vi glade for! lyder da skønt med sådan en tur! Vi skal også ud og opleve i morgen! bliver skøøøønt!

ja hogm har meget dejligt tøj synes jeg. vi har ferie og hver dag ca 1-2 timer efter hun er vågnet går hun ud i gangen og henter sine støvler og hiver i sin flyverdragt og min jakke, så vil hun ud, men det lille pus skulle jo have MFR vaccine idag, så skulle ikke i sin elskede vuggestue. Dem mødte vi så ved netto. de var på tur og hun ville hellere med dem, det var syndt.

Anmeld

1. april 2011

Trine89

årrrh hvor er den bare fiiin  

Den er jeg sikker på Morfar bliver rigtig glad for.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.