så er vi 4 i familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2011

NinaNymannMadsen

ja vores lille familie voksede lige med et nyt medlem idag. hun hedder jackie og er godt 2 år gammel.

hun er rigtig sød men skal lige vende sig til de nye omgivelser. hun kunne ikke med sin søster og derfor ville tidliger ejer af med hende, så hun har vi fået hende.

en rigtig sød kat, hun er glad for børn og det hele, kommer selv fra en børnefamilie.
det bliver nyt for os også da vi ikke har haft dyr før sammen, kæresten har dog haft kat før men det har jeg ikke. og vores datter er da abre glad for hende og render rundt og kalder på hende.

ville bare lige vise hende frem
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Astasmor skriver:

ja vores lille familie voksede lige med et nyt medlem idag. hun hedder jackie og er godt 2 år gammel.

hun er rigtig sød men skal lige vende sig til de nye omgivelser. hun kunne ikke med sin søster og derfor ville tidliger ejer af med hende, så hun har vi fået hende.

en rigtig sød kat, hun er glad for børn og det hele, kommer selv fra en børnefamilie.
det bliver nyt for os også da vi ikke har haft dyr før sammen, kæresten har dog haft kat før men det har jeg ikke. og vores datter er da abre glad for hende og render rundt og kalder på hende.

tillykke med lille jackie !

hvor ser hun fin ud  håber i bliver glade for hende, det er da også kanon fedt hun er vandt til børn, da jeg ved for mine katte som ikke er vokset op med børn, har svært ved det når vi får gæster med små børn, men det bliver de nok meget bedre til at håndtere nu her når lille Blop kommer til verden 

Anmeld

1. april 2011

NinaNymannMadsen

Fru. Skovrup skriver:

tillykke med lille jackie !

hvor ser hun fin ud  håber i bliver glade for hende, det er da også kanon fedt hun er vandt til børn, da jeg ved for mine katte som ikke er vokset op med børn, har svært ved det når vi får gæster med små børn, men det bliver de nok meget bedre til at håndtere nu her når lille Blop kommer til verden 

mange tak. ja det er rigtig dejligt.

dem der havde hende før havde en lille dreng på lidt over 1 år og vi ahr tit været oppe ved dem så.
nu skal hun lige vende sig til de nye omgivelser og lugte, hun ligger bare under sofaen lige nu da det er helt nyt jo, men håber hun bliver glad her, vi har da lige nogen ting til hende men skal ha købt noget mere som legetøj og en ordenlig kattebakke men det er jo så bare det.

Anmeld

1. april 2011

ønskebørn74

Astasmor skriver:

Ej hvor er hun bare FIIIIIN!!! Tillykke med familie forøgelsen!!!

Lene

Anmeld

1. april 2011

NinaNymannMadsen

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor er hun bare FIIIIIN!!! Tillykke med familie forøgelsen!!!

Lene

mange tak. ja hun er rigtig fin og endnu pænere i virkeligheden.
regner med at kan få nogen bedre billeder af hende når hun lige er faldet til. hun ligger bare under sofaen og putter for sig selv lige nu.

Anmeld

1. april 2011

miinimeal

GUUUD da jeg så overskriften troede jeg ski du ventede tvillingerhihi

men neej hvor er det en fin kat, tillykke(;

Anmeld

1. april 2011

NinaNymannMadsen

alberts mor<3 skriver:

GUUUD da jeg så overskriften troede jeg ski du ventede tvillingerhihi

men neej hvor er det en fin kat, tillykke(;

haha nej nej... venter kun én lille livlig bebs.

mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.