Ingen sympt efter første IUI-H

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.985 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. april 2011

malenemusen

Jeg blev insimineret torsdag d. 24 marts, og siden da har jeg absolut INGEN symptomber haft - er det bare mig eller kan det kun være et dårligt tegn? 

Jeg havde et flot stort æg klar og mandens sædprøve var tip top -så oddsene er der ellers gode nok.

Jer der er blevet gravide efter IUI hvilke sympt har i haft, hvis nogen ???

Uhh der er længe til jeg må teste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Putomanen

malenemusen skriver:

Jeg blev insimineret torsdag d. 24 marts, og siden da har jeg absolut INGEN symptomber haft - er det bare mig eller kan det kun være et dårligt tegn? 

Jeg havde et flot stort æg klar og mandens sædprøve var tip top -så oddsene er der ellers gode nok.

Jer der er blevet gravide efter IUI hvilke sympt har i haft, hvis nogen ???

Uhh der er længe til jeg må teste...

Jeg er ikke startet i behandling endnu, men jeg  for, at der er en lille spire derinde

Anmeld

2. april 2011

malenemusen

Putomanen skriver:

Jeg er ikke startet i behandling endnu, men jeg  for, at der er en lille spire derinde

Hvor er du sød, Tusind tak

Anmeld

5. april 2011

vivs123

Jeg fik IUI for en uge siden, og har heller ikke mærket noget til det. Jeg er også bange for at der ikke er sket noget, men håber!!!

krydser fingre for os!

Anmeld

5. april 2011

malenemusen

vivs123 skriver:

Jeg fik IUI for en uge siden, og har heller ikke mærket noget til det. Jeg er også bange for at der ikke er sket noget, men håber!!!

krydser fingre for os!

Åhh den ventetid, den er bare træls....

Hva nummer forsøg er det for jer? Det er vores første.....

Anmeld

6. april 2011

vivs123

Det er også vores første.

det er bare så spændende, man håber hele tiden på den er der, men vil heller ikke blive skuffet hvis nu der ikke er noget resultat!

syns heller ikke at 20 % chance er meget, det er jo kun en femte del chance for baby pr. IUI...

Hvor er i i behandling henne?

Anmeld

6. april 2011

Miss BananaHammock

Skal insemineres idag for anden gang. Synes jeg havde rigtig mange tegn sidste gang men det var nok bare indbildning. Men kan opdatere om en uges tid om jeg har nogle symptomer denne gang ;0)

Anmeld

6. april 2011

malenemusen

vivs123 skriver:

Det er også vores første.

det er bare så spændende, man håber hele tiden på den er der, men vil heller ikke blive skuffet hvis nu der ikke er noget resultat!

syns heller ikke at 20 % chance er meget, det er jo kun en femte del chance for baby pr. IUI...

Hvor er i i behandling henne?

Jeg har helt vildt svært ved ikke at sætte forventningen alt for højt - men derimod er min mand i den modsatte grav og er total pessimist, så han hjælper mig lidt til at komme ned på jorden igen.

Vi er i behandling på Odense universitetshospital, vi er barnløse uden nogen umiddelbar årsag desværre.

Hvad med jer, hvor er i henne og hvad er årsagen?

Anmeld

6. april 2011

malenemusen

Miss BananaHammock skriver:

Skal insemineres idag for anden gang. Synes jeg havde rigtig mange tegn sidste gang men det var nok bare indbildning. Men kan opdatere om en uges tid om jeg har nogle symptomer denne gang ;0)

Uhh hvor spændende for dig - du får kæmpe  fingre herfra, og håber at 2.gang er lykkens gang for jer

Anmeld

6. april 2011

Wimmie

Vi er også i gang for første gang - også på Odense Universitetshospital. Jeg fik sat æg på den 29. marts og har heller ikke mærket noget endnu...tror jeg i hvert fald (men det er nok også for tidligt) - jeg synes faktisk at jeg har haft det lidt underligt i maven, men desværre føles det mere som optakt til menstruation... den er dog ikke kommet.

Krydser fingre for jer andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.