D.u.m. - natacha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Lullaby

Sad og så idag og undrede mig. Hun virker som en rigtig god mor. Hun prøver ihærdigt det bedste for hendes knægt på trods af at han ikke sover. Og så tænker jeg bare - hvordan kan det være, at en sp ikke har fortalt hende at det ikke er en supergod ide, at have en ureo hængende over hans seng med både lyd og lys når han skal sove. Eimen altså, det er da klart han ikke vil sove om natten for han ved jo ikke det er nat pga alt det lys der flimrer i hovedet på ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Pinkrose

Jeg har tænkt det samme, ved da ihvertfald at min datter på 6 uger ville ikke lukke et øje hvis der hang sådan en.

om natten skal der var slukket for alt lys ellers er det en kamp at få hende til at sove, og så elsker alle små børn jo bare lys.

så lidt mærkeligt

Anmeld

1. april 2011

Isabella_mor

i kunne jo prøve at spørge hende.. hun har en bruger herinde..

Anmeld

1. april 2011

Lullaby

isabellamor skriver:

i kunne jo prøve at spørge hende.. hun har en bruger herinde..

Nå, hvad hedder hun??

Anmeld

1. april 2011

Isabella_mor

Lullaby skriver:

Nå, hvad hedder hun??

nu skal jeg prøve at se om jeg kan finde hende

Anmeld

1. april 2011

Steph_Laurits

Lullaby skriver:

Nå, hvad hedder hun??

natte

Anmeld

1. april 2011

Lullaby

Denisep skriver:

Jeg har tænkt det samme, ved da ihvertfald at min datter på 6 uger ville ikke lukke et øje hvis der hang sådan en.

om natten skal der var slukket for alt lys ellers er det en kamp at få hende til at sove, og så elsker alle små børn jo bare lys.

så lidt mærkeligt

Ja nemlig. Når mine unger har haft nattetendenser har det handlet om at der skal være slukket lys og stille. Og det er det jo langt fra der

Anmeld

1. april 2011

Isabella_mor

Lullaby skriver:

Nå, hvad hedder hun??

Natte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.