Uge 36 og baby har hikke hver dag?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.

Min prinsesse har hikke hver dag nogen gange flere gange om dagen er det normalt når jeg er så langt henne?

Mærker hende ikke så meget mere heller, kun når hun vender sig, og så er det for det meste om morgenen i sengen..

Ville i kontakte lægen eller hvem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej piger.

Min prinsesse har hikke hver dag nogen gange flere gange om dagen er det normalt når jeg er så langt henne?

Mærker hende ikke så meget mere heller, kun når hun vender sig, og så er det for det meste om morgenen i sengen..

at du ikke mærker hende så meget skyldes pladsmangel... det bliver mere til rullende/glidende bevægelser...

hikke er ganske normalt... man maner det skyldes at baby øver sig i at trække vejret

Anmeld

1. april 2011

malenecl

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg er 35+5 og jeg oplever nøjagtig det samme som dig. Tror nu det er meget normalt

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

at du ikke mærker hende så meget skyldes pladsmangel... det bliver mere til rullende/glidende bevægelser...

hikke er ganske normalt... man maner det skyldes at baby øver sig i at trække vejret

Okay, har heller ikke kunne mærke hikken tidligere i graviditeten, først nu, men tænkte det nok os var det grundlag. Men synes bare det er tit, så blev lidt i tvivl...

Anmeld

1. april 2011

Anonym trådstarter

malenecl skriver:

Jeg er 35+5 og jeg oplever nøjagtig det samme som dig. Tror nu det er meget normalt

Rart at vide du har det på samme måde men hikker din baby os hver dag?

Anmeld

1. april 2011

otlitrom

Jeg er 28+3 og mærker hikke næsten dagligt. Det er der ikke noget unormalt i, som Ni-ko-li-ne skriver øver den sig i vejrtrækningen.

Baby får mindre plads derinde, så det er nok derfor du ikke mærker så meget liv..

Anmeld

1. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Okay, har heller ikke kunne mærke hikken tidligere i graviditeten, først nu, men tænkte det nok os var det grundlag. Men synes bare det er tit, så blev lidt i tvivl...

her var det flere gange dagligt.... der sker intet som helst ved det

Anmeld

1. april 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger.

Det er skam meget normalt... 

Orv Isabella havde meget hikke flere gange om dagen i mavsen på mig - og har det stadig 

Anmeld

1. april 2011

Maddox

Begge mine havde hikke flere gange dagligt.. SUPER sjov fornemmelse når hele maven hopper  Og det er altså heeelt normalt

Anmeld

1. april 2011

malenecl

Anonym skriver:

Rart at vide du har det på samme måde men hikker din baby os hver dag?

Ja faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.