MD scanning, lægebesøg og mavebillede :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. april 2011

misspippi

Hej alle i skønne piger!

Jeg har været med længe, men mest fra sidelinien.

Nu synes jeg det er på tide, jeg præsentere mig selv lidt nærmere og prøver mig derfor frem med at lave et indlæg.

Jeg er idag i uge 21 (20+2) døjer stadig med kvalme og opkast og har derfor tabt mig ca. 4 kilo. (Men det gør ikke så meget for har en del ekstra på sidebenene, så må ikke tage for meget på!)

Jeg venter min guldklump nummer tre. Har to dejlige drenge i forvejen med min mand, som jeg har kendt gennem 13 år.

Vi har lige været til MD scanning og alt så fint ud og vi venter os en lille pige.

Dog er prinsessen ikke særlig stor, så jeg bliver holdt godt øje med og skal scannes igen om 14 dage. Mine drenge var også små ved fødslen, da jeg har for højt blodtryk og med den første endte det med svangerskabsforgiftning.

Men så længe hun har det godt derinde og er symetrisk så skal det nok gå

Det var lige lidt om mig og så lige et mavebillede fra idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Mor til Mike

Flot mave, og tillykke med graviditeten!

Anmeld

2. april 2011

sandratobias

Fin mave... Og held og lykke med graviditeten.. Håber da du kan slippe for svangerskabsforgitning...

Puha kender alt for godt til det med ssf, og små børn..
Begge mine unger var for små pga svangerskabsforgiftningen... Og den ene født for tidligt... 

Anmeld

2. april 2011

misspippi

Misselbek skriver:

Flot mave, og tillykke med graviditeten!

Mange tak

Anmeld

2. april 2011

misspippi

sandratobias skriver:

Fin mave... Og held og lykke med graviditeten.. Håber da du kan slippe for svangerskabsforgitning...

Puha kender alt for godt til det med ssf, og små børn..
Begge mine unger var for små pga svangerskabsforgiftningen... Og den ene født for tidligt... 

Åh ja jeg håber også jeg slipper for svangerskabsforgiftning....

Men det er også mest fordi jeg i forvejen har for højt blodtryk og det er med til at børnene ikke bliver så store.

Jeg er temmelig fortrøstningsfuld. De holder godt øje med både hende og mig og så længe hun vokser og er symetrisk, så skal det nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.