Jer med glasborde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.044 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. april 2011

henh01

Hejsa

Min mand har fundet os et bord han bestemt mener vi skal eje - jeg er delvist enig.. Meeeen overfladen er af glas og jeg tænker det er et stort arbejde at holde disse rene. Hvad oplever i? Jeg tørrer vores nuværende bord af i hvert fald 2 gange om dagen fordi alt støv ses (vi har mørke møbler)

Vi har 2 små børn og tænker at en glasplade måske ikke er det smarteste ift sikkerhed hvis de falder eller noget, men man kan jo købe de der dutter til at sætte på hjørnerne. Er det sikkert nok?

Jeg er desperat for manden vil allerede hente bordet i dag.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Du kommer til hele tiden, at skulle pudse det for fingre

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

Du kommer nok til at pudse det for fedtede fingre, og en våd klud efterlader spor. Der hvor jeg gør rent pudser jeg det glasbord der er - og det med er hviskestykke og glasrens!

Anmeld

1. april 2011

MetteDN

Hej

Altså vores sofabord er af glas og vi har lige købt et spisebord i glas også.. synes ikke regøringen er så slem.. Jeg tørre vores borde af en gang om dagen med glasrens

På vores tidligere borde har vi også haft de der dutter på kanterne og det tager altså en del af slaget.. (Ekspert i at slå knæ og hvad jeg ellers lige kan komme til ind i alle kanter, derfor dutterne)

Anmeld

1. april 2011

sabrina89

Mine forældre har et glasbord som spisebord og når de tørre det har bruger de bare glasrens så det bliver rent med det sammen. Det er ikke et større arbejde af den grund for bordet skal jo tørres af alligevel

Anmeld

1. april 2011

henh01

Dinna88 skriver:

Du kommer nok til at pudse det for fedtede fingre, og en våd klud efterlader spor. Der hvor jeg gør rent pudser jeg det glasbord der er - og det med er hviskestykke og glasrens!

Ja jeg tænkte godt det skulle være med glasrens, men det er vel egentlig heller ikke noget problem.

Anmeld

1. april 2011

henh01

MetteDN skriver:

Hej

Altså vores sofabord er af glas og vi har lige købt et spisebord i glas også.. synes ikke regøringen er så slem.. Jeg tørre vores borde af en gang om dagen med glasrens

På vores tidligere borde har vi også haft de der dutter på kanterne og det tager altså en del af slaget.. (Ekspert i at slå knæ og hvad jeg ellers lige kan komme til ind i alle kanter, derfor dutterne)

Lyder godt... Håber ikke jeg bliver handicappet over det

Anmeld

1. april 2011

henh01

sabrina89 skriver:

Mine forældre har et glasbord som spisebord og når de tørre det har bruger de bare glasrens så det bliver rent med det sammen. Det er ikke et større arbejde af den grund for bordet skal jo tørres af alligevel

Ja det er rigtigt... Håber bare det kommer til at passe ind i vores hjem

Anmeld

1. april 2011

henh01

MoarHvidovre skriver:

Du kommer til hele tiden, at skulle pudse det for fingre

Ja det frygter jeg også.Men set fra den lyse side så kan man ikke se alt støvet på samme måde som på mørkt træ

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.