Svar på ny sædprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Putomanen

Min kæreste har fået lavet en ny sædprøve i dag, efter at han har fået fjernet den ene testikel. Den var nedsat før operationen, så vi var meget spændt på resultatet.

Der var 10 mio. sædceller, hvoraf 3 var døde og 7 levende. Da prøven blev oprenset kom der ikke nogen op, hvilket enten betyder, at bevægeligheden er rigtig dårlig, eller at der var noget galt med deres system. Klinikken sagde, at bevægeligheden kan være meget følsom overfor stress, sygdom osv, og at det sagtens kunne have en påvirkning.

Så nu skal han aflevere en ny prøve på mandag, og så håber vi, at vi får et helt klart svar. Men hold op hvor er det frustrerende hele tiden at skulle vente...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Kruse90

årh
Vil give dig et krammer.
Ventetiden er den værste

Anmeld

1. april 2011

Sujan

Æv.. Må håbe det var deres system den er gal med... Og så igang med en ny prøve... Må være lidt hårdt, man har altid en forventning om at nu får man afklaring, når der bliver taget prøver. Sådan har jeg det i hvert fald.

Må også være svært for din kæreste. Min kæreste synes i hvert fald ikke det var helt nemt at lave prøve... Men han har kun skulle gøre det en gang...

Krydse fingre for i snart får noget medgang:-)

Anmeld

1. april 2011

Putomanen

Kruse90 skriver:

årh
Vil give dig et krammer.
Ventetiden er den værste

Tusind tak for det  Ja, den ventetid er helt forfærdelig! Heldigvis er den "kun" til mandag, og vi får svar et par timer efter, han har afleveret prøven.

Anmeld

1. april 2011

Putomanen

Sujan skriver:

Æv.. Må håbe det var deres system den er gal med... Og så igang med en ny prøve... Må være lidt hårdt, man har altid en forventning om at nu får man afklaring, når der bliver taget prøver. Sådan har jeg det i hvert fald.

Må også være svært for din kæreste. Min kæreste synes i hvert fald ikke det var helt nemt at lave prøve... Men han har kun skulle gøre det en gang...

Krydse fingre for i snart får noget medgang:-)

Jeg håber også virkelig, at det er systemet der er noget galt med.  Men det er også mærkeligt at der ikke kommer en eneste sædcelle ud på den anden side af oprensningen... Og prøven, han fik foretaget før operationen, var meget bedre med bevægeligheden.

Han synes ikke at det er morsomt med alle de prøver, og jeg kan bestemt også mærke på ham, at han er bange for resultatet. Men han har efterhånden lavet en del prøver, og så længe han kan lave dem herhjemme, har han det ok med det. Men de føler jo, at det er hele deres mandighed, der ligger dernede...

Tusind tak for de krydsede fingre, det varmer

Anmeld

4. april 2011

Putomanen

Så fik vi foretaget en ny prøve, og den viste desværre det samme som den første

Nu skal min kæreste ind og have taget en ny prøve på Pilestræde, forhåbentlig på fredag, og derefter skal vi have en samtale med klinikken. Hvis den viser det samme, skal vi nok starte i ICSI på Holbæk.

Øv, jeg havde lige håbet på, at vi kunne komme i IUI i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.