2 års undersøgelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. april 2011

hc=k

I dag har jeg været til 2 års undersøgelse med Kristopher.
Han snakkede og fortalte, lægen kiggede på ham og det hele var rigtig godt.
Han har noget udslæt som nu har haft 4 forskellige forklaringer, men nu skal han så have noget medicin for det.
Han blev også målt og vejet. 84,5-85 cm og så vejede han 11,2 kg.
Lægen sagde at han knækker sin kurve med hensyn til højde og spurgte så om han var god til at spise. Jeg forklarede at det var rigtig svart fordi han oppe i dagplejen får en masse sukker og derfor ikke rigtig ville have noget mad ellers. Nu har jeg så sendt en mail til dagplejekontoret for jeg VIL have at der bliver gjort noget ved det nu!
Nå men ja ellers var alt fint og han trives super godt. Jeg fik en masse ros så det er jo rigtig dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Mor til Frederic og Freya

hc=k skriver:

I dag har jeg været til 2 års undersøgelse med Kristopher.
Han snakkede og fortalte, lægen kiggede på ham og det hele var rigtig godt.
Han har noget udslæt som nu har haft 4 forskellige forklaringer, men nu skal han så have noget medicin for det.
Han blev også målt og vejet. 84,5-85 cm og så vejede han 11,2 kg.
Lægen sagde at han knækker sin kurve med hensyn til højde og spurgte så om han var god til at spise. Jeg forklarede at det var rigtig svart fordi han oppe i dagplejen får en masse sukker og derfor ikke rigtig ville have noget mad ellers. Nu har jeg så sendt en mail til dagplejekontoret for jeg VIL have at der bliver gjort noget ved det nu!
Nå men ja ellers var alt fint og han trives super godt. Jeg fik en masse ros så det er jo rigtig dejligt.

dejlig at det gik godt ellers hos lægen...

Håber i finder ud af hvad det udslæt er, hvad har de skudt til at være?

Ang højde, det skal nok gå... Frederic er gået fra at ligge på den aller øverste streg til nu at ligge på under normal. 

De siger jo gerne at det 1. leveår der skal de ca vokse 25 cm og det 2. leveår ca. 12 cm. 

Men her er han blot vokset 7-8 cm på 1½ år - også under normal, men skidt. det er heldigvis kun tal...

Underligt med din dp, godt du tager hånd om det.. Her i vores kommune er det sund politik i både dp - vs - bh mm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.