SKAL SES! dagens aprilsnare fra medierne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. april 2011

signe.

og sidney lee er ikke nævnt som en aprilsnar hmm.. tror nu altså stadig det var en aprilsnar..

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1529861.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

eElak

de har heller ikke nævnt den som jeg lagde ind i den anden tråd, med de unge mødre og paradise hotel

eller den med tvillingedåben for den almene pøbel

(links kan ses i sidney lee tråden)

Anmeld

1. april 2011

signe.

KaLee skriver:

de har heller ikke nævnt den som jeg lagde ind i den anden tråd, med de unge mødre og paradise hotel

eller den med tvillingedåben for den almene pøbel

(links kan ses i sidney lee tråden)

jo tvillingedåben er nævnt lige efter det med caroline

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

Nævner de ikke kun avisernes?
Den med hr. Lee er jo åbenlyst for sjov. Den kan altså ikke tages seriøst. Den største overbeviser er det med hans hænder! In tet zoom, ingen ar, intet.  

Anmeld

1. april 2011

signe.

Dinna88 skriver:

Nævner de ikke kun avisernes?
Den med hr. Lee er jo åbenlyst for sjov. Den kan altså ikke tages seriøst. Den største overbeviser er det med hans hænder! In tet zoom, ingen ar, intet.  

det ved jeg så ikke.. men ja, jeg tror skam heller ikke på den sidney historie

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

Mor-til-Hasse skriver:

det ved jeg så ikke.. men ja, jeg tror skam heller ikke på den sidney historie

Værten (Morten?) kunne jo heller ikke holde masken
Og han snakker jo SÅ uintelligent - snittet for psykologi er altså ret højt det var min første tanke.  

Anmeld

1. april 2011

signe.

Dinna88 skriver:

Værten (Morten?) kunne jo heller ikke holde masken
Og han snakker jo SÅ uintelligent - snittet for psykologi er altså ret højt det var min første tanke.  

haha, jamen det var som om at de prøvede bare fpr hårdt at virke overbevisende at det hele bare virkede endnu mere fake..

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

Mor-til-Hasse skriver:

haha, jamen det var som om at de prøvede bare fpr hårdt at virke overbevisende at det hele bare virkede endnu mere fake..

Ja, det synes jeg også! Og så havde de både hans mor og en ven med - og HVIS han var en person der spillede skuespils, så tror jeg ikke kun det ville komme i Godmorgen Danmark!

Anmeld

1. april 2011

signe.

Dinna88 skriver:

Ja, det synes jeg også! Og så havde de både hans mor og en ven med - og HVIS han var en person der spillede skuespils, så tror jeg ikke kun det ville komme i Godmorgen Danmark!

nej det ville da være på forsiden af ALT... ja, og havde de ikke også et interwiev med den person der havde stået bag projektet?

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

Mor-til-Hasse skriver:

nej det ville da være på forsiden af ALT... ja, og havde de ikke også et interwiev med den person der havde stået bag projektet?

Ja, det ville så! Og jeg tror da også det ville være i nyhederne.

Hm, stod han ikke selv bag det sammen med de andre studerende, ifølge historie?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.