Dansk forskning knækker Migræne kode - Øhm???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Mira0911

Jeg har meget svært ved at tro på dette indslag... Retter sagt det har jeg med alt... 

Se lige videoen og fortæl mig om I ser det samme.... Kvinden der er med, virker MEGET forvirret, og hun stopper tit med pauser hvor det lyder til at hun ikke helt ved hvad hun skal sige?? 

Hvis det er sandt - Ja så er det da en super hjælpende hånd til dem der lider af migræne.... Min kæreste vil blive rigtig glad... 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38615794:dansk-forskning-kn%C3%A6kker-migr%C3%A6nens-kode.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

morethanperfect

MoarJ skriver:

Jeg har meget svært ved at tro på dette indslag... Retter sagt det har jeg med alt... 

Se lige videoen og fortæl mig om I ser det samme.... Kvinden der er med, virker MEGET forvirret, og hun stopper tit med pauser hvor det lyder til at hun ikke helt ved hvad hun skal sige?? 

Hvis det er sandt - Ja så er det da en super hjælpende hånd til dem der lider af migræne.... Min kæreste vil blive rigtig glad... 

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38615794:dansk-forskning-kn%C3%A6kker-migr%C3%A6nens-kode.html

Jeg ville også blive vildt glad hvis de endelig havde fundet en løsning , og jeg tror de har fat i noget her .. Denne her tror jeg på

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Jeg ville også blive vildt glad hvis de endelig havde fundet en løsning , og jeg tror de har fat i noget her .. Denne her tror jeg på

Har du set videoen? Jeg synes kvinden virker meget forvirret og ikke aner hvad hun skal sige... 

Anmeld

1. april 2011

morethanperfect

MoarJ skriver:

Har du set videoen? Jeg synes kvinden virker meget forvirret og ikke aner hvad hun skal sige... 

Der er da ikke nogen kvinde i den video du har lagt ind ??

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Der er da ikke nogen kvinde i den video du har lagt ind ??

Hmm..... 

Anmeld

1. april 2011

L&S

Siden jeg har læst om de to mandlige forskere over flere år, synes jeg det viker troværdigt..

Der er jo ingen udtalelser om at kuren allerede er fundet, men at den nu kan findes 

Jeg er også rimelig sikker på dette indslag.. Tilgengæld er jeg meget skeptisk overfor medierne lige nu haha. Hvad skal man tro på??

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

L&S skriver:

Siden jeg har læst om de to mandlige forskere over flere år, synes jeg det viker troværdigt..

Der er jo ingen udtalelser om at kuren allerede er fundet, men at den nu kan findes 

Jeg er også rimelig sikker på dette indslag.. Tilgengæld er jeg meget skeptisk overfor medierne lige nu haha. Hvad skal man tro på??

Jeg selv er meget skeptisk idag.... I morgen ser jeg anderledes på det, i ro og mag... 

Anmeld

1. april 2011

Kruse90

Jeg tror også at de har fat i den lange ende her
Det kunne være skønt at der kom et medicin der var mere målrettet.
Jeg lider dog ikke så meget af det som jeg har gjort. Heldigvis

Anmeld

1. april 2011

L&S

MoarJ skriver:

Jeg selv er meget skeptisk idag.... I morgen ser jeg anderledes på det, i ro og mag... 

Ja haha det er jo lige det!

Jeg så et indslag med forhandlinger blandt hånboldpigerne og den er jeg i tvivl om.

Afskafning af det danske pige landshold? Jeg HÅBER det er aprilsnar for at være ærlig.. 

Jeg er selv en håndbold pige så jeg vil ikke se vores fantastiske hold gå tabt 

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

L&S skriver:

Ja haha det er jo lige det!

Jeg så et indslag med forhandlinger blandt hånboldpigerne og den er jeg i tvivl om.

Afskafning af det danske pige landshold? Jeg HÅBER det er aprilsnar for at være ærlig.. 

Jeg er selv en håndbold pige så jeg vil ikke se vores fantastiske hold gå tabt 

Så det også... Vil tro det er en aprilsnar... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.