Hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. april 2011

ZamanogDania

Jeg er igang med en dåbskage til på søndag, men skal allerede aflevere den lørdag, da jeg ikke har mulighed for at leverer den samme dag.
Mit spørgsmål er så: kan jeg godt lægge kagen sammen idag også pynt den i aften så ind i køleren med den? Men den skal først bruges søndag? Bliver den dårlig af være i køleren til på søndag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Jeg er igang med en dåbskage til på søndag, men skal allerede aflevere den lørdag, da jeg ikke har mulighed for at leverer den samme dag.
Mit spørgsmål er så: kan jeg godt lægge kagen sammen idag også pynt den i aften så ind i køleren med den? Men den skal først bruges søndag? Bliver den dårlig af være i køleren til på søndag?

personligt synes jeg overhovet ikke den bliver dårlig af det :b 

Her kan den sagtens holde 3-4 dage

Anmeld

1. april 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

personligt synes jeg overhovet ikke den bliver dårlig af det :b 

Her kan den sagtens holde 3-4 dage

Okey. Jeg blev lige forskrækket fordi jeg tænkt oh nej nu bliver de helt ødelægg:s

Anmeld

1. april 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Okey. Jeg blev lige forskrækket fordi jeg tænkt oh nej nu bliver de helt ødelægg:s

ejnej det tror jeg ikke :b 

Men hvis jeg var dig, så ville jeg lave den sent på aftenen så den stadig er så frisk som muligt 

husk nu billeder

Anmeld

1. april 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

Men hvis jeg var dig, så ville jeg lave den sent på aftenen så den stadig er så frisk som muligt 

husk nu billeder

Jamen kan os først gå igang med den i aften sent ved 21-22 tiden. Det nemlig kun der jeg har tid.

Anmeld

1. april 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

husk nu billeder

Skal nok huske billeder. Det er min første bestilling kage

Anmeld

1. april 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Jamen kan os først gå igang med den i aften sent ved 21-22 tiden. Det nemlig kun der jeg har tid.

nååh, jamen det passer jo meget fint .. 

iih, jeg har også lige lavet min første bestillningskage - i sidste måned hvad skal du lave? :b

Anmeld

1. april 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

nååh, jamen det passer jo meget fint .. 

iih, jeg har også lige lavet min første bestillningskage - i sidste måned hvad skal du lave? :b

Det er dåbskage. Hende der skal have den havde set michelles en af berømte dåbskager. Hun ville have sådan en til sin søn. Så det får hun. Første gang jeg skal lave elefant og sko osv

Anmeld

1. april 2011

Magsen

ZamanogDania skriver:

Det er dåbskage. Hende der skal have den havde set michelles en af berømte dåbskager. Hun ville have sådan en til sin søn. Så det får hun. Første gang jeg skal lave elefant og sko osv

iiih hvor spændende !! 

DET glæder jeg mig til at se :b jeg modulerede også for første gang i går en bamse heh blev faktisk meget tilfreds! 

har du lavet skoen og elefanten? :b

Anmeld

1. april 2011

ZamanogDania

Maggieh skriver:

iiih hvor spændende !! 

DET glæder jeg mig til at se :b jeg modulerede også for første gang i går en bamse heh blev faktisk meget tilfreds! 

har du lavet skoen og elefanten? :b

Ja det har jeg. Er godt tilfreds med elefanten men ikke skoen ved ikke om jeg skal lave den om. Altså der er små fejl, men tror ikke de lægger mærke til det. Det kun mig der kritiser mig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.