Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mileva skriver: Sandwich kan være lige så lækkert som en 5 retters menu! Vi skal da have pitabrød til L's dåb.. Det er da også såen lidt, ehh.. Men jeg fik en hel masse lækre tips af kvinder herinde til hvad mankunne bruge som fyld, så det ikke bare blev 'hverdags-pita' Det handler jo bare om hvad i putter i og hvordan i servere dem
Sandwich kan være lige så lækkert som en 5 retters menu! Vi skal da have pitabrød til L's dåb.. Det er da også såen lidt, ehh.. Men jeg fik en hel masse lækre tips af kvinder herinde til hvad mankunne bruge som fyld, så det ikke bare blev 'hverdags-pita'
Det handler jo bare om hvad i putter i og hvordan i servere dem
Hej.. Gider du smide et link til de lækre pita-variationer??
Til TS: jeg synes det lyder som en rigtig lækker og let ide.. Så jeg synes bare at I skal gøre det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kan man da sagtens
Det synes jeg sagtens I kan. Det er jeres fest, og I bestemmer, hvordan den skal være. Bare det bliver en god dag, så er det ligemeget, hvad der serveres/hvor dyrt det er.
Elsker sandwiches så jeg ville synes det var lækkert, hvis jeg var gæst
Stumpen skriver: Hej.. Gider du smide et link til de lækre pita-variationer?? Til TS: jeg synes det lyder som en rigtig lækker og let ide.. Så jeg synes bare at I skal gøre det...
https://www.baby.dk/debat/99763pi1/madopskrifter/daabsmad--.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128