God butik med babyting- Odense!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2011

Najsen86

maria_wt skriver:

Ønskebørn ligger når du køre over til Bilka.. Lige ved siden af Jysk

SÅ GOD SERVICE

Mange tak dejligt at høre om erfaringer med butikkerne...

problemet er at jeg er vil have en odder.. men for pokker jeg vil 

også have service

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

Noahmor

Hvis man går ind på trustpilot.dk får Babysam også nogle ordentlige hug. 

Ikke så meget internetsiden, der har jeg ikke haft problemer. Er mere de virkelige butikker, der har problemer med deres personale. 

Anmeld

1. april 2011

Najsen86

bøgelund1 skriver:

vi har haft lidt problemer med servicen i babysam i rosengårdscenteret. så jeg ville henvise til kære børn eller den nyrenoverede babysam, der ligger ude ved siden af kære børn.  

Okay.. hvor ligger kære børn? er lidt ny indenfor dette felt

Har også hørt den dårligste service skulle være i babysam

Anmeld

1. april 2011

Najsen86

Noahmor skriver:

Kan ikke anbefale den nyrenoverede Babysam. Der er stort ingen service. 

Vi købte en Emmaljunga derude og den kom absolut ikke til den aftalte tid og de kunne ikke finde ud af, at fortælle os, hvornår den kom. 

Vi fik den dog heldigvis inden Noah kom. 

- Naja

det må altså være generelt her i Odense at den dårlige service er i

babysam, hmm

- Naja

Anmeld

1. april 2011

bøgelund

Najsen86 skriver:

Okay.. hvor ligger kære børn? er lidt ny indenfor dette felt

Har også hørt den dårligste service skulle være i babysam

samme ved som Harald Nyborg, Idemøbler.. ved ikke lige hvad vejen hedder.. de giver vist rabat hvis du køber en masse ting samlet.. gør babysam ikke i hvertfald..  

Anmeld

1. april 2011

Najsen86

kan man få en Odder andre steder end i babysam!???

-Naja

Anmeld

1. april 2011

Najsen86

bøgelund1 skriver:

samme ved som Harald Nyborg, Idemøbler.. ved ikke lige hvad vejen hedder.. de giver vist rabat hvis du køber en masse ting samlet.. gør babysam ikke i hvertfald..  

Okay det lyder da godt

Anmeld

1. april 2011

Noahmor

Det er vist et generelt Babysam problem.

Vores endte lidt komisk, for efter jeg havde ringet og efterlyst min barnevogn flere gange uden at blive ringet op igen, bad jeg chefen om at ringe og forklare, hvor min barnevogn er. 

Hun ringer så og siger at min ikke er kommet endnu og ville komme om nogle dage, men de havde da en præcis magen til på lageret, så om jeg ikke ville have den??

Øh JOO!! Kunne de ikke bare have givet mig den fra starten af. Havde da heller aldrig indrømmet, hvis det var mig, at de havde haft en stående på lageret hele tiden. 

Anmeld

1. april 2011

Najsen86

Noahmor skriver:

Det er vist et generelt Babysam problem.

Vores endte lidt komisk, for efter jeg havde ringet og efterlyst min barnevogn flere gange uden at blive ringet op igen, bad jeg chefen om at ringe og forklare, hvor min barnevogn er. 

Hun ringer så og siger at min ikke er kommet endnu og ville komme om nogle dage, men de havde da en præcis magen til på lageret, så om jeg ikke ville have den??

Øh JOO!! Kunne de ikke bare have givet mig den fra starten af. Havde da heller aldrig indrømmet, hvis det var mig, at de havde haft en stående på lageret hele tiden. 

For pokker det var da utroligt Men okay bagefter kan man nok

godt se det komiske i det

Anmeld

1. april 2011

FamilenStorm

Najsen86 skriver:

kan man få en Odder andre steder end i babysam!???

-Naja

Vi har også dårlig erfaring med babysam..

Men æælsker kære børn.. De er super søde og hurtige til at spørge om de kan hjælpe.. De giver sig rigtig god til til hver kunde.. Og hvis i køber meget på en gang er der også rig mulighed for god rabat :-)

Men du også kan få Odder i kære børn, men er egentlig ikke sikker.. Du kan evt tjekke deres hjemmeside?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.