mobilselskabet 3 AD!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Bare lige et surt opstød!

Jeg har 3 og NØJ hvor er det et besværligt teleselskab!

Har sat saldo kontrol på min mobil, og derfor blev den lukket i forgårds, og idag er det den 1. April og de har endnu ikke åbnet min mobil! hvor er jeg træt af dem! og så står der på deres hjemmeside at jeg kan ophæve min saldo kontrol via deres hjemmeside, men det kan man så ikke.... der er kun en mulighed for at oprette en saldokontrol, og ikke rette i den eksisterende! det koster 30kr at få én fra kundeservice til at rette i min saldokontrol! Snakker så med kundeservice, efter 20 min i telefonkø og hun aner ikke hvorfor jeg ikke selv kan rette i min samdo kontrol og henviser mig nu til en video der forklare hvordan man retter i saldokontrollen, godt så, får man et link? nej da! tak

Så ville jeg tjekke minut priserne på deres hjemmeside, så viser det sig at man ikke længere kan få min abonnement som hedder 3 boost 299, og derfor er der ingen minut takster eller info om sms priser på deres hjemmeside, FLOT! Ville se om det kunne betale sig for mig at jeg fik en rabat pakke der hedder 2 timers tale for 69kr mdr. Efter at have snakket med kundeservice får jeg så priserne at vide.... men den info måtte de godt have på deres hjemmeside, der står bare at der er noget der har hedet 3 boost 299 og at det kan man ikke få mere... tak....

Lige så snart jeg er færdig med 3 bindingen så skifter jeg til call me! sammenlign lige priserne engang!

Call me:

Gratis fra call me til call me (tillægspakke) 19kr mdr
Opkaldsafgift 0kr!
500mb data (tillægspakke) 29kr mdr!
300 SMS + 30 MMS (tillægspakke) 39kr mdr
eller ubegrænset SMS/MMS (tillægspakke) 79 kr mdr 
Fri tale til fastnet (tillægspakke) 49 kr mdr 

Hos 3, med 3 boost:

Gratis fra 3 til 3 (Rabatpakke) 69kr mdr
Opkaldsafgift  35øre
500mb data (Rabatpakke) 79kr mdr
Fri sms, bemærk kun sms! (Rabatpakke)  99kr mdr
Fri tale til fastnet (rabatpakke) 99kr mdr

Det er nu meget rart at 3 boost er udgået, men det ændre jo ikke på jeg sidder med alle de dyre priser, og de ændre ikke i dem der har 3 boost, nu når abonnementet er udgået...

Men hvad..... Ville bare lige ud med mine frustrationer!

håber ikke i har samme irritationer omkring 2 som jeg.... Det er så træls at være låst til et teleselskab man ikke kan lide, og jeg burde være klogere end at tage 3 i sin tid, da alle i min familie har call me, og det er altså bare billigere med call me... man kommer længere for pengene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg har selv Onfone , det er jeg glad for, har du hørt om deres tilbd ? Ved du ca hvor mange timer du ringer om måneden ? De er virkelig ubeklagelige, de er hammer goe

Anmeld

1. april 2011

Skovrup

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Jeg har selv Onfone , det er jeg glad for, har du hørt om deres tilbd ? Ved du ca hvor mange timer du ringer om måneden ? De er virkelig ubeklagelige, de er hammer goe

Mit forbrug i gennemsnit gennem de sidste 3 mdr:

Tale: 300min
sms: 430stk
mms:  8stk 
Data forbrug:  257mb 

Vil da tage et kig på Onfone

Anmeld

1. april 2011

Og forresten, det med at være låst til et abbo.

Jeg var hor DLG tele, helt nyt firma eller så noget, og vi havde læænge overvejet hvad vi skulle have, og min farmor havde DLG og roste det meget og sagde hendes regninger altid var 100 eller max 150 og hun sagde jo hun ringede MEGET. Jaa fedt, plejede at have regninger på 6-700 om måneden  , så tænkte måske det kan svare sig for mig ?? Så hun fik lidt presset og puduttet mig abbomenentet i bedste tro og mening, meeen jeg ringene vist mere end hende, 1 regning var på næsten 600, og håvde regnet med MAX 200, så kom der mere omtale om det nye Onfone abbonement, og ja så ville manden have det for det havde han været fortaler for længe mig min farmor jeg jeg troede det var fup og fidus, indtil det blev rost i GO morgen DK tror jeg det var, og at det var det bedste og inden fup, ja vi fik os så 2 stk onfone abbo på 10 timer til hver, jeg brugte næsten 9 timer i marts, så altså kun 199 kr regning til os begge.'

Og hvad angår DLG, ja det kort ligger nu på hylden til det er betalt af, ca 30 kr om måneden, så bruger ikke kortet. Tænkte bare, du kan jo bestille nyt abbo og llægge det gamle af og stadig betale kun abbonomentet og så samtidig ringe fra det nye ? Altså Call me eller hvad du vælger: )

Anmeld

1. april 2011

Skovrup

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Og forresten, det med at være låst til et abbo.

Jeg var hor DLG tele, helt nyt firma eller så noget, og vi havde læænge overvejet hvad vi skulle have, og min farmor havde DLG og roste det meget og sagde hendes regninger altid var 100 eller max 150 og hun sagde jo hun ringede MEGET. Jaa fedt, plejede at have regninger på 6-700 om måneden  , så tænkte måske det kan svare sig for mig ?? Så hun fik lidt presset og puduttet mig abbomenentet i bedste tro og mening, meeen jeg ringene vist mere end hende, 1 regning var på næsten 600, og håvde regnet med MAX 200, så kom der mere omtale om det nye Onfone abbonement, og ja så ville manden have det for det havde han været fortaler for længe mig min farmor jeg jeg troede det var fup og fidus, indtil det blev rost i GO morgen DK tror jeg det var, og at det var det bedste og inden fup, ja vi fik os så 2 stk onfone abbo på 10 timer til hver, jeg brugte næsten 9 timer i marts, så altså kun 199 kr regning til os begge.'

Og hvad angår DLG, ja det kort ligger nu på hylden til det er betalt af, ca 30 kr om måneden, så bruger ikke kortet. Tænkte bare, du kan jo bestille nyt abbo og llægge det gamle af og stadig betale kun abbonomentet og så samtidig ringe fra det nye ? Altså Call me eller hvad du vælger: )

men så er det jo dumt at betale 299kr til 3 uden at det bliver brugt....

?

Anmeld

1. april 2011

Ja altså hviis dit abbo er på så meget kan det ikke rigtig betale sig at lægge det på hylden, men for mig som havde abbo på 30 kr havde det jo ingen betydning

Men du taler ca 5 timer om måneden så, det er lige på grænsen jo, så hvis jeg var dig ville jeg tage det som jeg selv har.

Onfone

10 timers tal

Fri sms'

Fri MMS

Fri FACEBOOK alt du lyster ! !

Alt dette for 199 hvis du ikke overskrider de 10 timer, hvilket du nok ikke ville gøre med et forbrug på det halve Men synes da helt sikkert du skal kigge på det, du kan jo bruge løs af din mobil nærmest og så endda betale mindre end du gør nu

Og du har din egne konto hvor du kan gå ind og se oversigt over alt muligt, ændre pinkoder osv, se hvor mange tmer du har talt , hvad der er igen, hvor mange penge som står på kontoen, sætte Onfone til automatisk at trække 199 hver måned, og i nødstilfælde få besked om hvis den er i minus bare med 1 krone f.eks, hamen mulighederne er store Vi har os lige meldt til auto optankning, de trak 199 fra os begge her idag Og  igår fik jeg besked om at jeg havde talt i 9 timer. Så det er svært at komme til at overskride abbonementet, så du kan være sikker på ikke at skulle af med mere end de sølle 199 kr.

Men der er jo os samme tilbud bare uden Facebook til 5 timers tale for lidt mindre (10 timer er billigere i gennemsnit), men vælger du Onfone, skal du nok op i 10 timer til 199

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.