Aprilsnar..!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. april 2011

mortilfreja

Fortæl hvad i har lavet af vilde aprilsnar..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

SiLiMiMa

Jeg blev narret til morgen....

kom hen til dagplejen med maia og vi gik lidt rundt udenfor, for maia sku liiiiige kigge lidt på frøen og grisen (havefigurer) osv....

da vi kom op til døren, kom dagplejeren (Bente) farende ud i bryggerset, lige idet vi åbnede døren og udbød: Ej, Heidi! har du helt glemt, at jeg har fri idag???!!

UPS, tænkte jeg...er før sket, at jeg har glemt noget, så jeg sagde: ej det er bare løgn! Hvornår har du sagt det? Jeg var helt rundforvirret....

Bente: APRILSNAR!!!!

Så måtte jeg lige hen og ruske hende lidt!

Men lettet var jeg da, må jeg sige

heise

Anmeld

1. april 2011

Malene84

mortilfreja skriver:

Fortæl hvad i har lavet af vilde aprilsnar..!!

Sidste år på denne dato, var jeg mega, mega højgravid med tvillingerne. Jeg skrev på facebook at jeg havde veer og at jeg var på vej mod Hvidovre (det var jeg også, men havde ingen veer - skulle bare til tjek) - men hold da op - ALLE kommenterede og ønskede os held og lykke med fødslen osv.

min mor blev så forskrækket over at det pludslig var NU, så hun skyndte sig at bestille flybillet til københavn. hahahaha

Anmeld

1. april 2011

Pullemulle

Jeg har ikke lavet nogen aprilsnar endnu, men jeg jeg har tænkt mig at lave en med min søster. Jeg vil ringe til hende og fortælle at min hamster har fået unger

Sidste år ringede jeg til min veninde og sagde at jeg var gravid (jeg var kun lige blevet 16 på det tidspunkt), den hoppede hun sku på, og den kørte da også i flere timer unden hun opdagede det 

Anmeld

1. april 2011

Dinna88

Jeg har ikke lavet nogen aprilsnar i dag, men er blevet fuppet godt og grundigt.

Stod med min klassen kl. 8 i morges udenfor et lokale der var læst. Ved siden af står en 2.g klasse og venter på nøgle ligeledes. En af dem kommer hen og spørger om vi vil have låst op, og det vil vi jo gerne! Han fumler lidt ved døren og råber så APRILSNAR! Jeg syntes slet ikke det var sjovt, men det er trist at blive narret af 2.g'ere

Anmeld

1. april 2011

Simon's moar <3

Jeg har ikk selv gjort det, men to piger jeg gik i folkeskole med, gjorde det.

Line og Kristina vil lave en aprilsnar med Kristina's forældre, og ringer derfor til hendes mor, og siger at Line er gravid, men hun tør ikke sige det til sin mor. De spørger så Kristina's mor, om hun vil ta med hende til lægen og snakke abort, osv. da vi gik i 8. klasse dengang. Kristina's mor er ikk vild med tanken, og synes egentlig det bedste er, at de alle tre sætter sig ned og snakker med Line's mor om det. Begge piger kommer med en  masse søforklaringer om, hvorfor de ikke skal ringe til Line's mor.
For at den ikk skal køre for langt ud, må de til sidst sige at det hele er én stor aprilsnar..
Kristina's forældre tog det egentlig meget pænt, men de fik også afvide, at det nok ikke er det, de skal joke med igen.

Kan stadig ikk rigtig finde ud af, om jeg synes det er sjovt eller om de er gået for vidt.
Hvad synes I?

Anmeld

1. april 2011

Lone Jakobsen

hi hi, jamen jeg var lidt bisse her til morgen:

jeg løb ind på min datters værelse kl 6,15 og råbte: " skynd dig op vi kommer for sent, klokken er mange" 

da hun sprang op fra dynen dansede jeg en lille dans og sagde  "APRIIILSNAR" åh hvor hun skulede ondt til mig da hun lagde sig under dynen igen men hun har grint af det hele dagen. især fordi hun havde tænkt meget på dagen

Anmeld

1. april 2011

Mira0911

Jeg har ikke lavet nogen i år... Eller har faktisk ikke rigtig gjort det nogensinde... 

Anmeld

2. april 2011

Majeha

Blev selv snydt igår

Min bror bor i Århus, men er af og til i kbh, for at besøge venner mv. I går ringer han så, og siger jeg skal gå ud og åbne hoveddøren, for han står udenfor og venter. Flot, flot. Stiller frokosten fra mig og går ud og åbner døren. Først da jeg ser den tomme opgang, går det op for mig, at det er aprilsnar. Vidste dog godt, det var den dag, men tænkte ikke over det. 

Det pinlige er, at han ikke engang kender min adresse, da vi plejer at mødes i kbh, når han er på øen. Jeg plejer at høre folk på vej op ad trappen, men havde intet hørt, og hvorfor havde han ikke bare ringet/banket på? Følte mig ret så dum hehe

Anmeld

2. april 2011

Karina1

Jeg lavede to igår

Min bror havde fødselsdag igår og jeg skulle hente min søster, så vi kunne følges derop (fordi mine forældre havde købt en så stor gave, at der ikke var plads til hende i bilen) hun ringede til mig 20min før jeg skulle hente hende, for at sige jeg skulle huske, at hente hende, så sagde jeg at jeg lige skulle i bad først, have makeup på og sætte hår, så blev hun vildt sur og smed røret på og skældte mine forældre ud over jeg "fandeme havde haft hele dagen til at gøre mig færdig" så 2sek efter kørte jeg ind i indkørelsen

Da vi skulle op til min bror ringede vi og sagde, at jeg havde undviet et rensdyr (et rådyr) og jeg var kørt i groften og vi sad fast og ventede på falck, det lød som om han ikke rigtig troede på det, men da vi kom derhen, stod han og var på vej til, at køre ud og hjælpe os og han sagde han havde haft vildt ondt i maven og han havde ringet til vores forældre og alt muligt. HOV

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.