3 mdr. til trillingerne kommer....Wihii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.474 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. april 2011

Rebecca55

Det gik lige op for mig i går at nu er der max 3 mdr til vi får vores små guldklumper at se... Hvor er det vildt og hvor har tiden gået hurtigt, når man ser sig tilbage. Men tiden må nu stadig godt gå hurtigere endnu (hvis du spøger mig), for nøj jeg glæder mig.

Min kæreste kunne vist godt bruge en mdr. ekstra at løbe på. For han har lige en baggang og et børneværelse der skal total renoveres, oven i det har han/vi så også et tag han "lige" skal have skiftet....

Så tiden skal nok gå hurtig for ham... Hi hi

Go dag og weekend til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

misspippi

Hold da op  Jeg synes lige jeg har læst om jeres tre små mirakler og set scanningsbilleder.

Men ja- tiden flyver afsted og lige pludselig så er man blevet mor

Held og lykke med de kære tre

Anmeld

1. april 2011

mortilfreja

Ej hvor er det vildt :-) Det er gået så stærk. Føler ik det er ret længe siden at du fortalte os herinde at der var 3 små mirakler i babyhulen :-)

Anmeld

1. april 2011

Rebecca55

misspippi skriver:

Hold da op  Jeg synes lige jeg har læst om jeres tre små mirakler og set scanningsbilleder.

Men ja- tiden flyver afsted og lige pludselig så er man blevet mor

Held og lykke med de kære tre

Jeg føler også det var i går jeg blev insemineret og i dag er jeg meget snart mor til 3.... Jeg bobler af lykke Hi hi det kilder i maven...

Anmeld

1. april 2011

Rebecca55

mortilfreja skriver:

Ej hvor er det vildt :-) Det er gået så stærk. Føler ik det er ret længe siden at du fortalte os herinde at der var 3 små mirakler i babyhulen :-)

Nej jeg forstår det heller ikke, det er gået så hurtigt... Glæææææder mig såååå meget... Hi hi

Anmeld

1. april 2011

mortilfreja

Rebecca55 skriver:

Nej jeg forstår det heller ikke, det er gået så hurtigt... Glæææææder mig såååå meget... Hi hi

Kan godt forstå du glæder dig  Det er helt fantastisk at blive mor.. Og mor til 3 mirakler er jo triple lykke  Helt fantastisk.!

Glæder mig til at følge dig endnu mere op til fødslen og se dine 3 vidundere

Anmeld

3. april 2011

perlestump

hvornår skal du til scanning igen

ja tiden går hurtig

Anmeld

3. april 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

hvornår skal du til scanning igen

ja tiden går hurtig

Skal jeg på torsdag... Men bliver scannet hver 14 dag og når vi nærmere os, skal jeg scannes oftere.

Anmeld

9. april 2011

perlestump

hvordan gik scanningen

Anmeld

9. april 2011

Mira0911

Det bliver rigtig spændende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.