weeee, spejlrefleks kamera til mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2011

signe.

jaaaa, bare et jubelindlæg fra mig.. tog mig endelig mod til forleden, at købe et spejlrefleks kamera! Og nøøøøj hvor er jeg begejstret! det tager så super flotte billeder, og Hasse ser selvfølgelig helt fantastisk ud på dem ALLESAMMEN! jeg måtte slippe 5400 kr, men det er det værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

TbCp

Mor-til-Hasse skriver:

jaaaa, bare et jubelindlæg fra mig.. tog mig endelig mod til forleden, at købe et spejlrefleks kamera! Og nøøøøj hvor er jeg begejstret! det tager så super flotte billeder, og Hasse ser selvfølgelig helt fantastisk ud på dem ALLESAMMEN! jeg måtte slippe 5400 kr, men det er det værd

Ajjj hvor fedt! Jeg er da drønmidsundelig!!!

Ville så gerne have et spejlrefleks kamera men desværre er penge ikke til det pt

Mon vi får nogle af de fine billeder at se?

Anmeld

1. april 2011

signe.

TbCp skriver:

Ajjj hvor fedt! Jeg er da drønmidsundelig!!!

Ville så gerne have et spejlrefleks kamera men desværre er penge ikke til det pt

Mon vi får nogle af de fine billeder at se?

er os bare super glad har ønkset mig det i maaaange år, men også først nu at pengene har været til at jeg ku hive så mange ud til 1 ting. Jo det gør I skam hvis I gerne vil spammes med hasse fotos

Anmeld

1. april 2011

TbCp

Mor-til-Hasse skriver:

er os bare super glad har ønkset mig det i maaaange år, men også først nu at pengene har været til at jeg ku hive så mange ud til 1 ting. Jo det gør I skam hvis I gerne vil spammes med hasse fotos

Jamen det er også mange penge på en gang... håber jeg selv får et en dag...

Og vil vil gerne se billeder af Hasse

Anmeld

1. april 2011

signe.

TbCp skriver:

Jamen det er også mange penge på en gang... håber jeg selv får et en dag...

Og vil vil gerne se billeder af Hasse

det lykkedes også kun pga skattepenge... og hvis jeg ikke købte det nu, kunne der nemt gå 5-6 år igen.. men det var med hjertebanken og sved, for har ikke brugt så mange penge på een gang siden vi købte ind til hasse, men jeg har bestemt ikke fortrudt. og nu skal jeg ikke tænke på det mere.., jamen så må jeg da hellere få oploadet nogle her lidt senere

Anmeld

1. april 2011

TbCp

Mor-til-Hasse skriver:

det lykkedes også kun pga skattepenge... og hvis jeg ikke købte det nu, kunne der nemt gå 5-6 år igen.. men det var med hjertebanken og sved, for har ikke brugt så mange penge på een gang siden vi købte ind til hasse, men jeg har bestemt ikke fortrudt. og nu skal jeg ikke tænke på det mere.., jamen så må jeg da hellere få oploadet nogle her lidt senere

Skønt med sådan en slat der kunne bruges på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.