hej
Jeg har prøvet at være overstimulret da jeg blev gravid med tvillingerne. var den helt store tur igennem.
Jeg fik en frygtelig smerte i æggestokkene efter jeg fik taget æggene ud, men troede bare det skulle være sådan. Når de jo havde været inde og rode med en nål. Da jag fik sat æg op snakkede jer med dem på klinikken, de sagde der godt kunne gå nogen dage, men det blev bare værre og værre, var ved vagtlægen to gange før de sendte mig videre i scanning. Hvor de så kunne se der var væske en bughulen meget væske, fik lagt er dræn dirkte i bughulen, hvor væsken så kunne løbe fra min krop og ud i en pose. Sygeplejesken kom tit og tømte posen, de tappede det første døgn 10 ltr væske ud så kunne godt forstår jeg følte mig spændt og øm i underlivet. Det var svært for dem at få stoppet væsken igen, kroppen bliver ved med at producerer i en tid, kom først hjem efter 14 dage, så det var en hård omgang..
Den størte glæde var da det viste sig graviditetspøven var positiv, og efterfølgende ventede tvillinger, der er nu 4 mdr tiden gåt stærkt...
min lidt trælse historie, men håber da snart du får det bedre
Rikke
Anmeld