Nogen der kan anbefale en babybog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. marts 2011

Vilgerneværegravid

Forsøger at blive gravid og har bare rigtig mange spørgsmål!

Vil gerne læse om det at få barn, om barnets udvikling, psykologi og lignende. Men søger også en bog, hvor jeg kan få svar på mange af de praktiske spørgsmål jeg har: hvor tit skal man bade sin baby?, hvornår og hvor længe må den sidde i en skråskol, hvornår kan den sidde i højstol?, skal baby have hue på selvom der er varmt?, Skal baby ligge på ryggen eller maven og sove? Stofble eller engangsble? Det er nok meget de ting man kan tale man sundhedsplejersken om, men synes nu det er rart at vide noget på forhånd.

Nogen der kan anbefale en god begynder bog, hvor man får svar på alle de der helt grundlæggende ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2011

hc=k

Vilgerneværegravid skriver:

Vil gerne læse om det at få barn, om barnets udvikling, psykologi og lignende. Men søger også en bog, hvor jeg kan få svar på mange af de praktiske spørgsmål jeg har: hvor tit skal man bade sin baby?, hvornår og hvor længe må den sidde i en skråskol, hvornår kan den sidde i højstol?, skal baby have hue på selvom der er varmt?, Skal baby ligge på ryggen eller maven og sove? Stofble eller engangsble? Det er nok meget de ting man kan tale man sundhedsplejersken om, men synes nu det er rart at vide noget på forhånd.

Nogen der kan anbefale en god begynder bog, hvor man får svar på alle de der helt grundlæggende ting?

Jeg har en bog som hedder Gyldendals bog om Barnet. Den er skrevet at en der hedder Anna Louise Stevnshøj.

Den synes jeg virkelig er super fantastisk

Anmeld

1. april 2011

Vilgerneværegravid

Den vil jeg prøve at kigge på

Anmeld

1. april 2011

Rebecca55

Vilgerneværegravid skriver:

Du får en rigtig go håndbog ved lægen med det vigtigste, den synes jeg du skal prøve først og så se om det er nødvendigt at købe en.

Jeg fik ihvertfald en ved lægen!!!

Anmeld

1. april 2011

Tanja84

Som andre har nævnt får du en bog der dækker de mest relevante og ofte stillede spørgsmål omkring graviditeten og den første tid med baby, og ellers kan du altid spørge egen læge, JM og SP. Jeg formåede i hvert fald at få dækket mine spørgsmål her - og er en kæmpe Spørge Jørgen

Jeg har dog invisteret i den bog der hedder "de vidunderlige uger" Den omhandler de første 20 mdr. af baby liv. Bogen beskriver den og de udviklingspring din baby gennemgår de første 20 mdr. samt redskaber og forståelse til at hjælpe både baby og familien igennem disse.

Det er en super bog, og vil til hver en tid anbefale denne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.