Emmaljunga barnevogn!?!?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.039 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

LHS

Hej Allesammen

Jeg har flere steder - her og i tests - hørt dårligt om Emmaljunga barnevogne. Har familie og venner der har sådan en og den fungerer fint.

Jeg har nemlig bare forelsket mig sådan i den brune emmaljunga barnevogn. Den er bare så flot, stor og lige som jeg kunne tænke mig. Men men men... gider jo ikke bruge 7000 kr på en, hvis det bare er noget lort. Er der et stel der er bedre end andre eller skal jeg bare prøve at forelske mig i odders? Deres brune barnevogne er bare ikke lige så flotte!!!!

Håber i vil dele af jeres erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

An&Jo

LHS skriver:

Hej Allesammen

Jeg har flere steder - her og i tests - hørt dårligt om Emmaljunga barnevogne. Har familie og venner der har sådan en og den fungerer fint.

Jeg har nemlig bare forelsket mig sådan i den brune emmaljunga barnevogn. Den er bare så flot, stor og lige som jeg kunne tænke mig. Men men men... gider jo ikke bruge 7000 kr på en, hvis det bare er noget lort. Er der et stel der er bedre end andre eller skal jeg bare prøve at forelske mig i odders? Deres brune barnevogne er bare ikke lige så flotte!!!!

Jeg havde emmaljunga på uniq stellet og det er virkelig den bedste vogn jeg har ejet.. skal have sådan en igen når jeg engang får flere børn

Anmeld

11. juni 2012

AnnaK89

Jeg elsker vores emmaljunga Den er på alm. stel og køre bare super godt

Anmeld

11. juni 2012

annecatrine88

Vi har købt en emmaljunga barnevogn og klapvogn.. Min brorhar en Odder og jeg kan ikke mærke forskel.. Så tror bare det er en smags sag.

Anmeld

11. juni 2012

Trine89

Vi har en Emmaljunga og vi ELSKER vores vogn.. den er bare SÅ lækker. 

udover der er god komfort for vores datter, ja så opfylder den også vores krav til at den er nem at klappe sammen, og selvom det er en stor vogn, kan vi have den i bilerne, og det er ikke lige frem de største biler (vi har ikke selv bil så vi bruger låner ofte vores forældres biler når vi er på besøg). 

Men jeg tror det er vigtig at man gøre op med sig selv om man "kan leve med den". Så hvis der er nogle funktionelle ting ved en Odder der gør at den passer bedre til jeres behov må man jo nogen gange (desværre) gå på kompromis med designet.  

Anmeld

11. juni 2012

Madam Blå

LHS skriver:

Hej Allesammen

Jeg ELSKER min emmaljunga barnevogn på UniQ stel Den fejler intet!

Anmeld

11. juni 2012

Pigent

LHS skriver:

Hej Allesammen

Jeg synes Emmaljunga har et flot design, men vil aldrig selv købe en da jeg ofte har hørt noget dårlig om den. Jeg kunne godt finde på hvis jeg skulle købe en brugt barnevogn så at købe en Emmaljunga for så giver man jo ikke så mange penge for den 

Som du selv skriver så laver Odder en brun og jeg synes den er meget flot.  http://www.oddervognen.dk/produkter/barnevogne/zip/item/zip-24023-brunlatte

I kan jo også lave jeres egen Odder barnevogn. 

http://www.oddervognen.dk/produkter/design-selv

Trille har også lavet flere vogne i brun. Selv er jeg ret vild med Trille Gigant brun med giraffer inden i.

http://www.babytrold.dk/shop/gigant-brun-giraf-412p.html

Ellers har Trille lavet de her i brun

http://www.babytrold.dk/shop/dream-brun-giraf-525p.html

http://www.babytrold.dk/shop/fix-alu-brun-471p.html

Anmeld

11. juni 2012

AnonymMor

Hej Allesammen

Jeg har kun hørt godt om Emmaljunga vogne vi har os selv købt sådan en da vi også forelskede os i en

Anmeld

11. juni 2012

Emily2012<3

Vi har en Emmaljunga på uniq stel, og vi er SUPER glade for den..

MEN jeg tror nu ikke man skal gå efter hvad ANDRE siger.. Det er en smags sag.. 

Tag ud i en butik og så prøv dig frem..

Anmeld

11. juni 2012

mor2011_

vi har en på uniq stel og ingen problemer her..

ja mange mennesker klager men det er bare fordi de kan ikke finde ud af køre med barnevognen de hænger på den istedfor skubbe den så ja klart nok efter noget tid går den i stykker..ingen barnevogn er beregnet til at man skal fylde 20 kg indkøbsposer og barnet i ved ikke hvad folk tænker på men ser tit folk med stor barn i barnevognen varer i kurven under barnevognen og masser i selve vognen køber man emmaljunga skal man huske at den skal til service efter par mdr for at stramme den op ved nitter..og man skal huske indstille fjerder på den så den ikke hænger og det glemmer mange mennesker..så helt klart jeg kan anbefale en vores fejler ingenting og alle  dem jeg kender har heller ikke problemer med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.